Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Krysovatyy A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Krysovatyy A. Alterglobalization via the inclusive circular economy paradigm [Електронний ресурс] / A. Krysovatyy, A. Mokiy, R. Zvarych, I. Zvarych // Economic annals-XXI. - 2018. - № 174. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2018_174_2
| 2. |
Krysovatyy A. Theoretical logos of fiscal decentralization in the conditions of permanent transformation of interbudgetary relations [Електронний ресурс] / A. Krysovatyy, O. Desyatnyuk, F. Tkachyk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_10 Досліджено сутнісні детермінанти децентралізації та її основні елементи. Значну увагу приділено науково-теоретичним аспектам впливу фіскальної децентралізації (ФДЦ) на місцевий економічний розвиток. Висвітлено пріоритетні аспекти реалізації базисів ФДЦ в українській управлінській практиці. Доведено, що ключова ідея ФДЦ проявляється в досягненні органами місцевого самоврядування (ОМСВ) фінансової автономії шляхом акумуляції фінансових ресурсів на певному владному рівні. Акцентовано увагу на концепції фіскального федералізму та її ролі в соціально-економічному розвитку адміністративних утворень унітарних держав. Аргументовано, що побудова ефективної системи функціонування міжбюджетних відносин має враховувати спектр заходів щодо зміцнення власного податкового потенціалу територіальної громади. Установлено, що останнім часом податковий потенціал ОМСВ ідентифікувався податковою спроможністю за рахунок трьох податків: податок на доходи фізичних осіб, податок на майно та єдиний податок. Проведене дослідження показало, що ФДЦ через призму податкових, бюджетних і боргових інструментів спроможна забезпечити в територіальних громадах сприятливий соціально-економічний клімат. Побудовано структурно-логічну схему впливу ключових парадигм ФДЦ на розвиток об'єднаних територіальних громад в Україні. Доведено, що ФДЦ в умовах дивергенції міжбюджетних відносин спроможна стати каталізатором забезпечення ефективної політики фіскального стимулювання, оскільки делегування бюджетних повноважень на нижчі рівні, з одночасним підвищенням ефективності використання бюджетних ресурсів, надасть змогу більш повно й якісно реагувати на проблеми регіонального розвитку та потреби місцевого населення.
|
|
|